Blogolgatunk

Blogolgatunk

Költözés 2.

2016. július 06. - Sipulus

Mióta nem írtam, minden a költözésünk körül forog, és elég sokat változott a terv is: a legfontosabb változás, hogy nem várunk februárig, mert rájöttünk, hogy ugye minek is. Októberre gondoltunk egypár napig, de ma megszületett bennem az elhatározás, hogy legkésőbb jövő héten felmondok. A nyár végét még megcsípjük odalent, és bónuszként születésnapomra már munkanélküli leszek - ez mondjuk nem egy hű de racionális érv, de csábító. :)

Tegnapelőtt nézegettem a déli fejvadászok kínálatát, csak úgy kíváncsíságból, hogy mit tudnak ajánlani ügyfélszolgáknak, és két perc alatt találtam egy állást, amit mintha rám öntöttek volna: brazil portugált és angolt beszélő ügyfeles, 8,21 £/óra. Mondjuk nem igazán akarok már ügyfélszolgálaton dolgozni, meg szívem szerint ellébecoltam volna most pár hónapot munkanélküli segélyen, de ezt vétek lett volna kihagyni, úgyhogy ma jelentkeztem. Ha felvesznek, jó, ha nem, az is. Mindkét eshetőségnek látom előnyeit.

Háziúrral tegnap közöltem a szomorú hírt. Nem kérdeztem rá, de nagyon úgy nézett ki, mint aki hajlandó visszaadni a kauciót, szóval valószínűleg csak a fűtőolajat bukjuk, mert még majdnem tele van a tartály. Kábé százötven font - kár érte, de ennyi belefér.

Főnökasszony irigykedik, hogy nekem van vér a pucámban fölmondani. Mondtam, hogy jöhet ő is utánunk, majd adunk neki szállást, és kereshet ott állást (hopp, micsoda rím!); búcsúajándékként meg addig is megfesthetné az arcképemet, ha már egyszer festőművész. :) Azt mondta, a téma nem elég inspiráló - majd inkább hoz sütit az utolsó napomra. 

No, nagyjából erről szólt az elmúlt hetem. Nézegettem a déli városokat, bűnözési rátákat, éves hőmérsékletet, állásokat, költözés költségeit, ilyesmit. Ja, és ami fontos: jelentkeztem a sakkoktatói posztra is. Persze kiderült, hogy túl szép a menyasszony, nem tudnak heti pár óránál több munkát biztosítani, de azért jelentkeztem. B tervnek jó lesz, meg hátha kinövi magát teljes foglalkoztatottsággá. (Egyébként, ha belegondolok, munkanélküli segéllyel kiegészítve már most sem lenne olyan rossz pénz.)

A C terv meg az, hogy Tania előbb talál állást, amire szintén jó esély van... Szóval valami lesz, na. :) Augusztusban megyünk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolgatunk.blog.hu/api/trackback/id/tr578870486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása