Blogolgatunk

Blogolgatunk

Búcsú a Concentrixtől

2016. július 08. - Sipulus

Ma jött el a nagy nap: felmondtam a munkahelyemen. Első dolgom volt, mikor bejöttem, és majdnem sikerült is stílusosan 8:00-kor kiküldeni az emailt, de a francia feltartott, így megcsúsztam két percet. Anita szerint a nagyfőnököt szíven ütötte a dolog, nem számított rá. 

Főnökasszony egyébként kicsit berágott, mert tegnap rájött, milyen slendrián munkát végzünk Stevannal. Ma meg kellett ígérnem neki, hogy a hátralevő egy hónapomban igyekszem többé-kevésbé tisztességesen dolgozni. (Nem vagyok a hangzatos ígéretek híve :) )

Szóval elrúgtam magam a parttól. A többi meg majd alakul. Valamikor augusztusban repülünk Londonba, onnan busszal le Bournemouthba. Az első néhány nap nyaralásként fogjuk fel, kiélvezzük a tengert, napsütést (ha lesz), megismerjük a várost; utána meg keresünk házat-állást. 

Szép lesz, jó lesz. Új élet.

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolgatunk.blog.hu/api/trackback/id/tr678875128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása