Blogolgatunk

Blogolgatunk

Háziúr

2016. augusztus 04. - Sipulus

A költözésünk legkellemetlenebb része, és amire nem számítottam, hogy a háziurunk ki akarja fizettetni velünk az egész évet, január 17-ig - és sajnos nagyon úgy tűnik, hogy joga is van rá. Én azt hittem, csak a kauciót bukjuk, de a szerződésünk és az összes netes forrás szerint fizetnünk kell végig, ha a háziúr nem rugalmas.

Márpedig nem rugalmas. Pedig mi próbáltunk korrektek lenni, hogy már most szólunk, és csak október-november táján költözünk ki, lemondunk a kaucióról is - de Pault láthatóan semmi nem érdekli, csak a pénz. 

Kár érte, mi bírtuk a Kennedy családot, és eddig mindenben kedvesek voltak, segítőkészek, de most napról napra mélyebbre zuhannak a szemünkben. Azt még elfogadnánk, hogy a szerződést ki akarják töltetni velünk, de egyre inkább úgy tűnik, hogy Paulnak ez sem elég, és pofátlanul le akar nyúlni minket.

Írtam ugyanis Paulnak egy emailt, amiben felajánlottam neki egy kompromisszumos megoldást: ő megpróbál bérlőt találni októbertől, és ha sikerül neki, akkor közös megegyezéssel felbontjuk a szerződést; ha nem sikerül, akkor fizetünk januárig. Az emailemre még csak nem is válaszolt, hanem személyesen jött oda egy nap, hogy a szerződést mindenképpen ki kell töltenünk, de addig is, mielőtt elutaznánk, ki kéne bérelnem egy tárolóhelyiséget a bútoraimnak, mielőtt elutazom, hogy üresen hagyjam a házat. 

Na, erre csak pislogtam. Kérdeztem, már mi a francért bérelnék akármit is, ha van a tárolásra egy házam, amit fizetek? Hogy aszongya, nehogy véletlenül a nyakán maradjanak a bútorok, és neki kelljen fizetni az elszállíttatásért, mert hat évvel ezelőtt is történt vele valami ilyesmi.

Persze simán visszautasítottam, de azóta felébredt bennem a sanda gyanú (és mindenki másban is, akinek azóta meséltem), hogy ez a sunyi disznó ki akarja adni a házat a hátunk mögött. Gondolja, rohadt messze vagyunk, úgyse tudjuk meg, ő meg beszedi a dupla pénzt.

De ha így van (és nagyon remélem, hogy így van), akkor a saját csapdájában fogjuk meg: figyeltetni fogjuk a házat barátokkal, már le is szerveztük; és ha tényleg kiadja, vagy akárcsak hirdeti, akkor nem csak azonnal abbahagyjuk a fizetést, de visszapereljük a 400 £ kauciót is. Ő szegte meg a szerződést, ergó nem tartozunk neki semmivel.

Ez egy egész tűrhető forgatókönyv lenne. Ha már Paul nagyvonalúságában csalódnunk kellett, talán a pénzéhességére meg az aljasságára bazírozhatunk. Úgy látszik, van neki egy ilyen oldala is - használjuk ki...

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolgatunk.blog.hu/api/trackback/id/tr88905372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása